onsdag 30 november 2011

Ditt o datt en onsdagskväll

I kväll tupplurar vi i skift, kära maken och jag.
Jag sov när jag kom hem från jobbet, han kom hem lite senare och väckte mig. Så drack vi kaffe och nu är det hans tur att tupplura. Jag får akta mig lite med de där kvällslurarna för ibland går det så att jag sover tre-fyra timmar och då blir nattsömnen förstörd. Han kan sova hur mycket som helst han utan att det stör:).

Så, nu sitter jag här och roar mig framför datorn ett tag medan tvättmaskinen och torktumlaren jobbar.
Så blir det väl lite läsning eller stickning om en stund. Jag har äntligen börjat läsa Harry Potter-böckerna. Moa tyckte det var konstigt att jag inte hade läst dem, jag som annars läser så mycket. Nu är jag inne på den andra och jag måste medge att de är underhållande. Fast visst hade jag gillat dem mer om jag fått läsa dem när jag var typ tolv år eller så.

Konstaterade igår att det verkar som om vi inte skulle skicka några julkort i år heller. Förra julen blev det inte av för vi hade så fullt upp med allt flyttande och att gifta oss och sånt:). I år är jag bara lat. Men man kan ju skicka en julhälsning per sms, eller på Facebook.

Näpp, nu ska jag fortsätta sticka min roliga halsduk:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar