fredag 13 januari 2012

Fredagsmys i min ensamhet

Ganska mysigt att sitta här framför datorn i min ensamhet medan skymningen faller utanför fönstret.
Inte ens snöyran stör mig så värst mycket just nu (ju mörkare det blir desto mindre ser jag ju av den).
Mikael jobbar och barnen är i sina andra hem.
Jag har egentligen inga måsten, men pysslar på med lite klädtvätt och diskande och sånt. Jag gillar inte såna jobb, men de går bra att göra när man inte måste.
Ska ta en tupplur sen också, fast jag inte borde.
Jag har dygnsrytmen helt upp åt skogen efter alla lediga dagar jag haft på sistone så min sömn funkar inte som den ska och jag är rätt så trött. Men en liiiten tupplur ska jag ta ändå. Bara en pytteliten.

Och sen kommer Mikael hem:).
Misstänker att jag får sällskap med tupplurandet då:).

I kväll får vi fredagsmysa tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar