måndag 5 december 2011

Glädjechock!! :):)

Kom hem från jobbet på eftermiddan och gick in på mitt bankkonto för att kolla om vår Kenovinst kommit in än. Döm om min förvåning när det hade kommit in TVÅ lika stora vinster!!! Jag var säker på att de gjort nåt fel från Veikkaus och jag bannades redan lite för att jag nu skulle få reda upp det och betala tillbaka den andra vinsten på nåt sätt. Nå, jag loggade in på Veikkaus.fi för att kolla om det stod nåt där om att nåt hade blivit dubbelbetalat. Då märkte jag att det ju inte var de som hade gjort fel, det var jag! Vi har alltid två Kenorader, och just den här lördagen när vi vann hade jag av misstag tippat samma rad TVÅ gånger!! Ett helt fantastiskt misstag!!
Så i stället för att vinna 2400€ vann vi 4800€!!!!!!

Helt jäkla otroligt!!!

Men sant. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar