tisdag 1 januari 2013

Tulpantiden kan börja :)

Och så börjar vi det nya året.
Det känns ju alltid som om man borde summera det gamla, gå igen vad som varit bra och vad som varit mindre bra. Men jag vet inte, jag tycker inte att det är nåt att fundera dess mer på. Vi kör vidare bara.
Och fortsätter vara glada över livet. :)

Idag ska vi njuta av den sista slapp-och-slödagen och i morgon är det dags för jobb och skola igen.
Känns helt ok att börja på igen.
Sen ska Moas 17-årsdag firas på torsdan och så är det plötsligt helg igen.

I morgon ska Edgar och jag hälsa på hos mommo och moffa efter skolan. Vi har inte träffat dem sen julafton och det är allt för länge sen. Men jag har ju varit magsjuk och sådan smitta kan man inte föra dit. Speciellt moffa börjar vara så pass skör så en sådan magsjuka skulle ta hårt på honom. Vi får försöka vara rädda om dem så länge vi har dem.

Det är lugnt och ganska tyst i vårt hus ännu idag.
Edgar leker i sitt rum, Mikael sover och jag har suttit i min fåtölj under en filt och stickat.
Sååå skönt att inte ha bråttom nånstans!

Jag gillar slowlife! :)

Ska väl sätta in en bild också, på det vi ser fram emot nu, när jul och nyår äntligen är över.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar