söndag 20 april 2014

Stora och små saker

Skön dag idag!

Vi pysslar på här.med allt möjligt, var och en på sitt håll och ibland tillsammans.
Lite trädgårdsjobb, lite hushållsarbete och lite handarbete.
Och Edgar ser på film, och emellanåt lyssnar han på musik och sjunger för full hals.

Livet är precis som det ska vara idag, och jag är lycklig.
Lycklig över att ha en man som lever som han vill och som låter mig leva som jag vill.
Samtidigt som vi lever i harmoni tillsammans.
Ingen stress och inget "prackande".

Lycklig över att vi har barn som är glada och välmående.
Barn som får växa och leva som de är.
Med de gåvor och förmågor de har fötts med.

Familjen hör till de stora sakerna i livet.
Jag är glad över att jag får njuta av de små sakerna i livet tillsammans med just den här familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar