tisdag 29 juli 2014

Täcks jag?

På lördag ska vi ha loppisrace här i området där vi bor.
Jag har hållit på nu ett par dar och plockat bland en massa grejor och funderat på vad jag ska sälja.
Och igen har jag stött på samma gamla problem.
Täcks man sälja sånt som man fått i present?
Jag har några sådana saker.
Sånt jag helt enkelt inte använder längre.
Det kan vara nån inredningspryl som visserligen är helt ok, men som inte passar in längre.
Det blir ju så när man flyttar ibland, eller bara inreder på annat sätt än förr.

Personligen så tycker jag att det är helt ok att sälja.
Det är onödigt att ha saker liggande i flera år utan att de blir använda.
Bättre att man säljer sakerna då, för en billig peng, åt nån som faktiskt vill använda dem.

Så, jag tycker att det är ok.
Men täcks jag??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar