söndag 9 september 2018

Konst i glashus och sen flytt.

Det händer mycket nu.
Vi vet verkligen att vi lever.
Jag har varit runt på olika ställen
och visat upp min Gladkonst
och det har varit jätteroligt!
Nu senast satt jag i ett
av glashusen på Jakobstads torg
i fem dagar med mina tavlor.
Det var så roligt!
Jag hade massor av besökare
och alla var positivt inställda.
Nu är det tyvärr över
men det gav mig massor med energi.
Jag behöver den energin nu
för vi ska flytta igen

Vi blev utan hyresgäst
i vårt hus i Larsmo
så vi tyckte att det är lika bra
att vi flyttar tillbaka själva.
Så nu packar vi.
Om en vecka får vi tillgång
till huset igen
och då ska vi renovera badrummet där.
Det blir bråttom
men vi tar en sak i taget
så ska det nog gå bra.

Livet är nu.

Nu lever vi.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar