fredag 1 juli 2016

Slarvig bloggare :)

Jag har varit en slarvig bloggare.
Eller, egentligen har jag varit en
upptagen bloggare.

Det har varit mycket.
Mycket att göra,
och mycket att tänka på.

Mest positiva saker dock,
så det är helt ok.

Midsommaren kom och gick.
Sen var det dags att ställa
till Edgars födelsedagskalas
och där emellan skulle ju
det vanliga livet levas också.

Nu är kalaset över.
Edgar är 16 år,
och nöjd med det.
Idag for han för att
tillbringa några dar
med sin pappa.
Mikael och jag ska
ha tumishelg och bara vara.

Mitt i allt det här
som varit de senaste veckorna
har jag blivit intervjuad
i en tidning,
och idag för radion.

Tidningsartikeln
handlade om min Gladkonst,
och radiogrejen blir
om livet så där i största allmänhet.

Roligt har det varit.
Roligt är det.

Livet självt är roligt just nu.

Och det är mycket sommar kvar!

Love it!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar