fredag 11 september 2020

Mest bilder idag.

 Dags att uppdatera lite.

Men den här gången blir det bara bilder.



 Vi har tagit våra vanliga turer till Fäboda. Inte riktigt så ofta som vi brukar, men dock.









 
  Edgar har flyttat hemifrån, till min stora glädje och till min stora sorg. Han trivs, och jag vänjer mig.






Eftersom Edgar flyttade fick jag ett helt rum att jobba i. En atelje' liksom. På riktigt! Edgars säng står kvar, ifall han skulle ha lust att övernatta nån gång.






Och Zappa han blev med tratt i tisdags. Han blev alltså kastrerad. Han är skitsur på tratten, och därmed också på en hel del andra saker. Oh well, på onsdag nästa vecka tar vi bort den.

Så att, sånt har vi hållit på med den senaste tiden. Snart ska jag på kurs i två veckor. " Karriärträning för 55+ are" Har ni hört nåt så fånigt?!? Nå, jag går den, kanske jag lär mig nåt.
Och sen blir det sista Härmäveckan och så är rehabiliteringen över.
Är jag friskare? Nej.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar