torsdag 6 september 2012

Helg för mig!!

Sådärja, då är det helg för mig.
Inget mera jobb den här veckan :)
I morgon när vi fört Edgar till skolan får jag göra vad jag vill i tre dar.
Edgar far på pappadagar så vi behöver inte hämta honom i morgon efter skoldagen heller.
Inte ska jag ju enbart lata mig, jag har nog lite planer på att städa lite och göra det mysigt till helgen.
Och så har jag en del telefonsamtal att ringa i morgon också.
En del saker som gäller Edgars terapier.
Har också tänkt försöka sticka lite på sjalen jag håller på med.
Det är alltid så att när jag kommer till ungefär hälften av nåt jag stickar så börjar jag redan planera nästa projekt. Tänka ut färger och sånt. Det där med färgerna är det allra roligaste, och jag stickar sällan nåt som är enfärgat. Ja mössorna då kanske, och disktrasorna, men annars gillar jag färgstarka saker.

Tror faktiskt att jag ska ta och sätta mig och sticka lite nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar