fredag 21 september 2012

Fredagsledigt

Det är superskönt det här!
Att vara ledig på fredagar, menar jag.
Jag hinner göra allt möjligt smått här hemma medan jag lyssnar på bra musik och chillar lite vid datorn mellan varven. Sen har jag också god tid att laga mat, vilket jag gillar. Tycker inte om att laga mat om jag har bråttom. Idag kommer Edgar hem efter att ha varit med sin pappa en vecka och då ska han få korv och mos. Det är och har alltid varit hans favoritmat. Mikael och jag får Chorizo-sojakorv. Den är supergod!! Och så ska det blir rivna morötter och rivet äpple till. Mammas hushållsassistent från 70-talet är superbra att ha! Vi har börjat äta mera råkost här i huset sen jag fick den. Ful som stryk är den, men man behöver ju inte titta på den så mycket :).

Nu blir det dags för mitt eftermiddagskaffe och sen ska jag sticka lite tror jag. Håller på med min åttonde sjal nu. Det är sååå kul!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar