fredag 14 september 2012

Min man hälsar på kor :)

Min man är nog den mysigaste människan jag vet :)
Just nu ligger han i sovrummet och snusar och lyssnar på radio.
Jag gillar att han tycker om att lyssna på radio, det är ju lite sådär mysigt regnvädersaktigt.
Han är en riktig livsnjutare. Han har t.ex inte alls nåt emot att stiga upp tidigt om mornarna för att köra oss andra till jobb och skola fast han själv börjar först klockan tolv. Han säger sig njuta så mycket mer av att få sova på förmiddan då. Redan i bilen till och från stan gottar han sig åt tanken på att få krypa ner under täcket igen och sova vidare.
Han tycker om djur. Jag gillar att han hälsar på hundar, eller katter, eller kor som vi åker förbi när vi är ute och kör. :)
Barn tycker han också om, och de tycker om honom.
Han fånar sig inte med dem, men han finns där och leker och busar med dem om de vill.
Han förstår barn, helt enkelt.

När vi är vid havet kan han bara sitta där på nån klippa och ta in ljudet av vågorna och doften av havet.
Då ser man att han är lycklig. :)

Och så är han ju väldigt gullig mot mig också. :)
Gillar att kramas och mysa.

En kvinna kan inte ha det bättre!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar