lördag 1 september 2012

Skön lördag

Vilken skön dag det har varit!
Vi tog det lugnt från morgonen och fram till mitt på dan nångång och sen satte jag/vi igång och jobbade lite med ett och annat här hemma.
Jag bytte en gardin i vardagsrummet, slängde ut ett opraktiskt och fult datorbord och så lyfte Moa och Mikael in ett skrivbord som vi fick av mina föräldrar när de flyttade för ett tag sen.
Det blev jättefint och vi är sååå nöjda!

Svärmor fyllde år idag och vi var och uppvaktade henne.
Riktigt trevligt att träffa dem, det var ett tag sen.
Svägerskan med tre av barnen var också där och det var kul att se dem också.

I kväll har vi umgåtts här hemma och nyss hade Edgar, jag, Moa och hennes pojkvän världen mest spännande Uno-turnering. Jag tycker att det är jättekul att de vill vara med och spela. Uno är ett spel som hela familjen gillar.

Så, det var vår lördag.
I morgon ska vi njuta av söndagen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar