lördag 6 oktober 2012

Lördagsbabbel

Edgar och jag har lördagsmys :)
Betyder att vi tassar runt här i pyjamas eller andra sköna hemmakläder och gör bara det vi vill. Vi behöver inte nödvändigtvis göra nåt tillsammans, det räcker att vi får vara hemma och dona på med sånt vi gillar.
Just nu t.ex spelar han kula i sitt rum och jag sitter här vid datorn. Emellanåt kommer han hit eller jag går dit och så funderar vi lite om ett o annat. Och kramas lite förstås. Edgar älskar att kramas!
Ibland lyssnar vi på hans musik (för det mesta blir det då Winchester med "Everybody's doin' it") och ibland får jag lyssna på min musik (som kan vara allt från hårdrock till Whitney Houston).

Sen när Mikael kommer hem från jobbet blir det mat och kaffe och mera lördagsmys.
Det är såååå skönt att ha lördagarna helt fria från program!
Sånt gillar vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar