onsdag 31 december 2014

Du o jag Edgar, du o jag.

Årets sista dag blev Edgars och min.
Vi steg upp vid nietiden och åt frukost (vi lät Mikael sova vidare) och sen bäddade vi ner oss i varsin fåtölj och tittade på film.
Först Jönsonligan och sen nån komedi om en kille som åkte upp till Alaska och råkade ut för en massa äventyr som involverade slädhundar och sånt.
Vi hade det supermysigt!

Sen gjorde jag lunch och Mikael steg upp och åt innan han for till jobbet.
Edgar och jag fortsatte vårt hemmamys och donade på med lite allt möjligt.
Jag färdigställde en tavla som han ville ha och vi hängde upp den i hans rum.
Vi spelade Uno och det var superspännande och kul.

Sen kom Mikael hem och då blev det hemmamys för oss alla tre.
Inget var så värst speciellt, men det var riktigt mysigt och skönt.
Nu mår Edgar bra efter sin magsjuka och det märks.

Då mår jag också bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar