lördag 4 oktober 2014

Latblogg

Vi tassar fortfarande omkring i pyjamas (han) och badrock (jag), Edgar och jag.
Jag brukar ha som regel att före lunch ska han vara påklädd, men idag blev det annorlunda.
Han ville duscha efter lunchen så då fick han ha pyjamas till dess.
Nyduschad är jag också, därav badrocken.

Det lär inte bli mycket program här idag.
Jag är förkyld och ruggig fortfarande så det blir en innedag.
Filmer, musik, Uno-spel och sånt.
Ganska skönt egentligen.

Detr där med att duscha när man är förkyld och lite småfebrig är annars superjobbigt.
Det gör ont i skinnet och i håret.
Jo, i håret, inte i hårbotten.
Jag är väl lite konstig, men så är det för mig.
Sen efteråt är det förstås skönt att vara nyduschad, som vanligt.

Inte mycket vettigt jag har att skriva om idag.
Det blir en latblogg.
Passar ju bra en latdag som denna.

2 kommentarer: