torsdag 2 oktober 2014

Glad idag :)

Att man inte kommer sig iväg!!
Till doktorn menar jag.

Minns att jag ibland var irriterad på pappa för att han var så motsträvig till att gå till doktorn.
Men inte farao är jag bättre själv!
Nå det är klart, har man riktigt ont nånstans och det verkar allvarligt så går man ju nog.
Men så har man ibland såna där småkrämpor, som bara finns där men inte besvärar en så mycket.
Då är i alla fall jag superlat att gå till doktorn.
Man tror bara att det ska gå över.
Intalar sig att det känns bättre än det gjorde typ förra veckan.

Nå nu har jag i alla fall varit och visat upp mina eksem och fått en sjukdom konstaterad.
En sjukdom som går att åtgärda.
Måste bara tas en provbit först så  jag får en 100% säker diagnos.
Så det blir en resa till Kokkola så småningom för att få det gjort.

Tjolahopp!!
Jag är såå glad att jag kom mig iväg!!


2 kommentarer:

  1. Ja är det inte konstigt. Vi går och suckar över karlarna för att de inte går till doktorn, utan går med sina krämpor med devisen ; "Ska vänt o se, kanske det går om". Och så är vi precis likadana.

    SvaraRadera
  2. Lätt att säga åt andra hur de ska göra, men svårare att medge att man gör lika själv :)

    SvaraRadera