lördag 29 juli 2017

En rejäl dos

Helt underbart är det!!!
Jag har verkligen
fått en rejäl dos av sommar
den här två dagarna.

Det har varit hav, vind,
blommor och sol.
Och så alldeles
fantastisk musik.

I går kväll var jag
till Strandis i Larsmo
och lyssnade på Armadis Rama.
Vilka musiker!
Och vilken glädje!
En härlig blandning av musik.
Reggaegung
och vackra människor
som det var en fröjd
att fotografera.

Jag hade sååå kul!!!!

Och så idag då.
Satt och donade med bilder
vid datorn (och bannades lite)
när mamma ringde.
Jag var lite motsträvig,
för jag ville göra klart
det jag höll på med,
men så for jag med ut i alla fall.

Vi tog en tur till Aspegrens trädgård.
Jag och mamma
och så en av hennes väninnor.
Aspegrens trädgård
är en riktig stressförstörare.
I den miljön går det
inte att vara stressad.
Och har man två gamla damer
som sällskap kan man
inte heller vara stressad,
för man måste ju vila emellanåt.

Och som grädde på moset
tog Mikael och jag
en biltur för en stund sen.
Vi åkte ut till Grisselören
och kände på lite havsluft.

Och det bästa är
att det ju är en dag kvar
av den här helgen

Få se var vi hamnar i morgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar