onsdag 26 juni 2013

Tupplurar och mys

Här hos oss älskar vi mys och tupplurar.
Nå, Edgar tupplurar inte så gärna men resten av oss gör det ofta.
Mina arbetskamrater brukar skoja med mig om vårt tupplurande och ibland misstänker jag att de tror att vi inte får nåt annat gjort här eftersom vi tupplurar så mycket. :)

Och så är det.
Ofta får allt annat lämna ogjort.

Men visst ska man väl ta vara på mystid med varandra?
Har man nån som man älskar att mysa och tupplura med så är ju det det viktigaste som finns.
Inga dammråttor i hörnen, inga diskberg,inga tvättkorgar som svämmar över är så viktiga så att de skulle gå före sånt.
Sådana saker finns kvar där de är till nån annan gång.
Men tid för varandra ska man ta vara på.
Den tiden har vi nu.

2 kommentarer:

  1. Så är det! Man ska njuta och mysa allt vad man hinner och kan. F.ö. läste jag någonstans: "Har du någonsin hört talas om någon som stulit en disk? Nej, inte jag heller". Disk och dylikt kan m.a.o. vänta.

    SvaraRadera
  2. Ja, ordna dina pioner medan pioner är :) Typ.

    SvaraRadera