söndag 27 oktober 2013

Nu är det dags!!

Det är dags nu.
Att börja med julkort och sånt, menar jag.
I år tänkte jag ta det lite längre än förr.
Jag ska försöka rita lite kort så där på allvar.
Så kunde man kanske ta reda på vad det skulle kosta att trycka dem.
Jag har alltid velat försöka, men aldrig vågat.

Skiter det sig så sitter jag där då med julkort som ingen vill ha, men då har jag i alla fall försökt.
Ska teckna nu, så får vi se sen.
Har också funderat på andra sorts kort.
Typ gratulationskort.

Har börjat på lite idag.
Med paketkort.

Kul har jag i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Heja dig! Det är klart att du ska prova. Tomtarna har en viss stil, en egen glad stil. Vad kan gå fel? Det enda du kommer att ångra om du inte gör det är just det att du inte gav det en chans. Man ska följa sina drömmar, ett litet steg i taget, det är mitt motto.

    SvaraRadera
  2. Ska rita, rita och rita nu så får vi se vart det bär. Jag har ju alltid velat rita och börjar så småningom hitta min egen stil. Tack för att du hejar på mig!!

    SvaraRadera