måndag 1 juli 2013

Mysmåndag

Det blev en mysmåndag det här :)

Edgar väckte oss vid åttatiden så då steg jag upp och fixade morgonmål och kaffe.
Sen dess har vi mest lallat på här. han i pyjamas och jag i mjukisbyxor och linne.
Mikael for iväg till jobbet som vanligt men Edgar och jag har inga måsten idag.
Vi gör bara våra favoritsaker.
Det betyder att han spelar kula, ser på film, lyssnar på musik eller sitter vid datorn.
Och för mig betyder det att jag stickar, lyssnar på musik och sitter vid datorn.
Däremellan är det lite matlagning och klädtvätt och sånt men det låter jag inte störa mig.
Matlagningen idag blir en sån där man-tager-vad-man-haver-matlagning, vi ska handla sen i kväll när Mikael kommer från jobbet.

Edgar vill pyjamastassa hela dan och det har jag lovat att han får, bara han klär på sig nåt sen när vi far till butiken :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar