lördag 24 augusti 2013

Skärp mig!!!!

Satt och slöade vid datorn som vanligt.
Bläddrade hit och dit bland olika sidor och halkade sen in på en sida som säljer kläder.
Kollade ett och annat, tyckte vissa plagg var helt ok och utan att tänka dess vidare klickade jag ner dem i köpkorgen. Skulle nämligen behöva en del nya jobbkläder inför hösten och vintern.
Skulle precis klicka på "bekräfta beställning" när jag hejdade mig och tänkte till.
Vad farao är det jag sitter och gör nu??
Jag som alltid talar så ivrigt och varmt för att man ska handla i sin hemstad.
Är jag inte en jäkla hycklare då om jag samtidigt sitter och shoppar på nätet?
Jomen visst fan är jag det!!

Så jag stängde sidan utan att handla nåt.

Och nästa gång jag är barnfri och har tid går jag till stan och handlar mina kläder.
De som fanns på nätet var inte så speciella så att jag inte skulle hitta liknande i stan.

Nån jäkla ordning får det väl vara på mig också!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar