onsdag 15 mars 2017

Tråkblogginlägg

Jag har haft en släng av magsjuka.
Det börjar ordna upp sig,
och jag är nu inne i det rastlösa stadiet.
Ni vet, när man är för sjuk för att vara frisk,
men för frisk för att vara sjuk.

Tråkstadiet.

Nå, det blir TV, blogg,
och datorunderhållning idag då.
Och lite klädtvättande.

I morgon får jag jobba.
Då borde jag inte smitta längre.

I morgon får vi hem Edgar också,
så jag är glad att jag blev frisk.
Han har varit hos sin pappa
sen förra veckans tisdag
så det ska bli jättekul att få hem honom.
Jag träffade honom i söndags
på mammas kalas,
men det var ju bara ett par timmar.

Så nu ser jag fram emot
helgmys med honom.
Kanske en tur på stan på lördan.
Lunch med mommo eller nåt sånt.

Vi har ju våra rutiner,
Edgar och jag,
så det lär nog bli en pyjamasdag också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar