torsdag 20 oktober 2011

Är det jul igen?

Sitter och funderar på julkort.
Jag har haft för vana att göra julkort av nåt foto av Edgar, eller av oss båda tillsammans.
Förra året skickade vi inga julkort alls.
Vi hann inte med sånt för Edgar och jag flyttade två gånger under hösten (först till det nya radhuset, och sen hit till Mikaels hus), och så gifte Mikael och jag oss, och det var en massa saker på gång.
I år skulle jag vilja skicka kort igen.
Skulle vara kul att skicka ett foto på hela vår familj, eller så på Edgar och Moa.
Jag ska ta och konferera med Moa när hon kommer hem nästa gång.
Killarna har inte så stor talan i den här frågan tror jag.
Eller, jag antar att de tycker att det inte spelar så stor roll hur vi gör.
Så Moa och jag bestämmer det där.

Jag har nog en liten idé om hur vi skulle kunna göra det.
Måste tänka på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar