måndag 24 oktober 2011

Hemmamys :)

Det är såå skönt att vara hemma nu!
Det är samma sak varje dag när vi kommer hem :), jag bara sitter här efter maten och myser och njuter av att få vara hemma med familjen. Och jag tänker njuta i fortsättningen också.
I så många år var jag utan egen familj (då menar jag en familj att bo och leva med, syskon och föräldrar har jag ju nog), så nu när jag har man och barn så vill jag bara vara med dem, här i vårt eget hem.
Jag märker att de andra njuter av det också.
Både Mikael och jag har ju bott ensamma med varsitt barn förut, så nu när vi alla har ett hem tillsammans vill vi liksom få ut allt av det. Barnen är ju hos sina andra föräldrar varannan vecka, men det är helt ok när man vet att de kommer hit sen. Edgar kom i fredags och Moa kommer i morgon. Så då har vi full rulle i stugan några dar när de båda är här.
Inte vet jag om vi gör så mycket speciellt när kidsen är här, men alla tycks tycka att det är ok att bara vara och ta det lugnt.
Så där som det SKA vara.
Utan stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar