fredag 14 oktober 2011

Om det nya livet

Så börjas det igen, bloggandet :).

Jag har ju bloggat förr, i ett annat liv, om ett annat liv. Om både glädje och sorg.

Numera är det mest glädje!
Jag är fyllda 50 och rätt så nygift (tredje gången gillt!), och kär som en tonårstjej!
Häftigt är det!
Mitt första äktenskap slutade med att jag blev änka vid 36 års ålder, mitt andra äktenskap slutade i skilsmässa, och nu är jag lycklig, lyckligare än någonsin förr.
Tänkte blogga om vårt vardagsliv, om mig, min man, min son och min mans dotter. Om vår nya fina familj.
Vi strävar till lycka i vårt hem, till att leva livet utan stress. Strävar till att bara ha det bra och tycka om varandra. Vi försöker sträva till rikedom, men inte materiell sådan, utan rikedomen i att ha varandra :)

Fast det förstås, eftersom jag är kvinna kan jag ju inte låta bli att jubla över ett par nya skor eller nåt liknande nu som då :):). Tror inte att nån slänger mig i väggen för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar