lördag 26 november 2011

Lillajulsbabbel

Sitter och känner mig lite konstig i huvudet:)
Beror inte på att jag är sjuk eller nåt, utan det beror på att jag har ny frisyr.
En ganska kort sådan dessutom.
Spretig och svart och lite rockig, precis som jag vill ha det.
Men det tar som sagt en stund att vänja sig.
Kul hur som helst att jag hittat en frisör som fattar vad jag menar och som inte stirrar sig blind på att jag är fyllda femti.

Vi har inte firat lillajul alls egentligen, lite godis, lite jultårtor, lite glögg (för Moa med kompis), och så har Moa satt en ljusstake i köksfönstret och en stjärna i sitt eget fönster. Ett par små paket fick hon också (Edgar fick sitt paket medskickat när han for på pappavecka i går). Men man behöver inte göra firandet så invecklat, bara man har det mysigt tillsammans.

Nå, god lillajul på er då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar