onsdag 2 november 2011

Onsdagsbabbel

Sådärja, hemma igen då efter jobb och ett möte.
Mikael förbarmade sig över mig och skjutsade hem mig (det gör han oftast) så att jag inte behövde vänta på honom i stan ändå till klockan fem. På det sättet får han ju mat lite snabbare också när han kommer hem :).

I kväll ska vi bara läsa och ta det lugnt.
Lite klädtvättande blir det väl också men det är ju inte sådär fruktansvärt ansträngande.
Så ska vi ta en sväng till mina föräldrar också, men det lär bli en snabbvisit den här gången.
Pratade med kära mor i telefon nyss och de har det nog bra där men vi ska ta en liten sväng dit i alla fall.

Har saknat Edgar lite idag.
Det brukar ju bli så när han har varit hos sin pappa några dar. Det är en lite tudelad känsla när han är borta, på ett sätt njuter jag av att få vara på tumis med Mikael och bara ta det lugnt, men så saknar jag ju ändå gullungen min.  Nå, på fredan efter skolan kommer han ju hem igen :).
Ååå, vilket puss- och kramkalas det ska bli då:):)!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar