onsdag 9 november 2011

Tröttdag och gnällblogg

Det blev en riktig tröttdag det här.
Jag sjukskrev ju mig nu då, eftersom jag fattade att det inte går att köra på som vanligt längre. Ont i halsen, hosta, och en försvunnen röst är inget att leka med. Och det är tredje gången i höst jag har det här nu.
Så nu ska det vilas, verkligen vilas. Jag har sovit hela förmiddan och jag skulle kunna fortsätta ett bra tag till. Det tror jag faktiskt att jag ska göra också, men framför TV:n. Sån där slöslapp halvslummer när man tittar på nån brainfree såpa med ett halv öga.
Det enda som stör mina planer är att det ju ser ut att vara så förbenat fint väder där ute. Och jag vet att jag knappast skulle bli sämre av att gå ut och andas lite frisk luft. Men va fan, man kan ju öppna fönstet :):).

Det blev en tröttblogg och en gnällblogg det här.
Men visst får man tycka synd om sig själv ibland?

Måste sätta in en blomsterbild här för att att pigga upp det hela lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar