tisdag 17 februari 2015

Tisdags-snack.

Det har varit en riktigt bra dag idag, trots ont i halsen, hosta och allmän krasslighet.
Jag tvekade nog i morse, men for till jobbet i alla fall.
Tänkte att jag ska försöka orka jobba den här veckan nu om jag inte får feber.
Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag och sen blir det sportlov.

Edgar har pappavecka nu, och det är bra så smittar jag inte honom med den här förkylningen.
Han har inte varit mycket sjuk i vinter och det skulle ju vara bra om det kunde fortsätta så.

Nu ska jag koka en kopp te och sen krypa ner under täcket med en bok.
Kanske sova en stund.
Det tycks gå att sova nästan hur mycket som helst nu.

Störs lite av att jag inte orkar måla.
Jag har en halvfärdig tavla och sprillans nya penslar.

Nå, om, inte förr så till helgen.
Dagens bild sätter jag in bara för at pigga upp mig själv (och kanske er).
Den har som vanligt inte det minsta att göra med den här texten :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar