onsdag 18 februari 2015

Tråkdag

Har varit hemma idag.
Hostade hela förra natten och sov sammanlagt högst en timme.
Hade jätteont i halsen också.

Sen på förmiddagen sov jag nån timme halvsittande i fåtöljen i vardagsrummet.
Så det har varit en seg och tråkig dag och jag hade inte varit till nån nytta på jobbet.
Inte för att jag hade orkat heller.
Man blir trött i hela kroppen av att hosta en hel natt.

Så jag har bara slöat idag.
Försökt sova lite.
Läst lite.
Suttit vid datorn lite.

Just nu har jag inte ont i halsen.
Men kliar gör det.
Hela tiden.

Hoppas att det inte blir en hostnatt till.
Jag skulle så gärna fara till jobbet i morgon.
Och jag skulle vilja orka måla.

Det här blev ett tråkblogginlägg.
Men livet är ju lite tråkigt ibland.
Man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha kul sen igen.
För att veta skillnaden liksom.

Dagens bild får bli en tavla.
En gladkonst-tavla :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar